فرماندار آستانه؛
تابناک / گروه اجتماعی - فرماندار آستانه اشرفیه گفت: حرکت متکی بر ایمان و اراده الهی مردم در یوم الله ۹ دی ۸۸ ظرف مدت چند روز آرامش را به کشور بازگرداند که نشان دهنده هوشیاری ملت و آمادگی آنان برای دفاع از کشور در برابر هجوم دشمن است.
کد خبر: ۶۹۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴ 28 December 2018
 
تابناک / گروه اجتماعی - فرماندار آستانه اشرفیه گفت: حرکت متکی بر ایمان و اراده الهی مردم در یوم الله ۹ دی ۸۸ ظرف مدت چند روز آرامش را به کشور بازگرداند که نشان دهنده هوشیاری ملت و آمادگی آنان برای دفاع از کشور در برابر هجوم دشمن است.
 
 

یوم الله نهم دی نشان دهنده آمادگی ملت در برابر هجوم دشمن است

 

رحیم حیدری، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه روز گذشته، ۶ دی ماه در جلسه تمهید مقدمات برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی، این روز بزرگ را یک حماسه عظیم برای ملت برشمرد و اظهار کرد: فتنه هایی از سوی دشمن برای نظام برنامه ریزی شده بود که حضور مردم حماسه ساز و ولایتمدار در راهپیمایی عظیم ۹ دی ۸۸ نشان داد آنان تا پای جان برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند و اجازه نخواهند داد استکبار جهانی به مقاصد شوم خود در کشور دست یابد.

وی حرکت کردن پشت سر رهبری و توجه به سخنان ایشان را از مولفه های حل مشکلات جامعه برشمرد و گفت: توجه به دوراندیشی های رهبر معظم انقلاب منجر به رفع مشکلات می شود. اگر مسئولان به رهنمودهای معظم له در مسائل گوناگون به دقت عمل کنند شاهد وحدت میان مردم و پیشرفت کشور خواهیم بود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه نمی‌توان نقش اقوام مختلف را در پیروزی و بقای انقلاب نادیده گرفت، افزود: نگرش های حزبی و جناحی گروه های خاص را نمی توان اصل نظام دانست، بلکه باید توجه کنیم بخش های مختلفی در کشور وجود دارند که متعلق به هیچ حزبی نبوده، اما تعیین کننده اصل نظام مقدس جمهورس اسلامی هستند و در دفاع از اسلام و حفظ انقلاب تمام اقوام کشور تا پای جان ایستاده اند.

فرماندار آستانه اشرفیه تصریح کرد: در فتنه ۸۸ علیرغم وجود نیروهای نظامی و اطلاعاتی، حضور مردم در صحنه پس از حرمت شکنی فتنه گران به ساحت سیدالشهداء(ع) سبب شد حرکت متکی بر ایمان و اراده الهی در یوم الله ۹ دی ۸۸ ظرف مدت چند روز آرامش را به کشور بازگرداند که نشان دهنده هوشیاری ملت و آمادگی آنان برای دفاع از کشور در برابر هجوم دشمن است.

وی به خصومت استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمن همیشه در حال برنامه‌ریزی علیه ایران است و می خواهد با ایجاد شکاف و ناامنی میان مردم و افزایش مسائل و فشارهای اقتصادی سطح رضایتمندی جامعه از نظام و حاکمیت را کم کند. در دی ماه سال گذشته نیز اقدامات کوری علیه کشور انجام شد که بار دیگر با بیداری مردم همیشه در صحنه ایران به ثمر نرسید.

حیدری تاکید کرد: باید توجه داشت نسل های پس از انقلاب ضد نظام نیستند و لذا باید در فضایی آرام با جوان و نوجوان گفت وگو کرد و اگر شبهه ای در ذهنشان ایجاد شده، بسیار منطقی و شفاف و صمیمانه آن را حل نمود.

وی بیان کرد: مسئولان با هماهنگی هم تلاش کنند مراسمی در خور شان روز بزرگ بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار کنیم تا باعث کوری چشم دشمنان نظام و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار